Różnorodność w miejscu pracy doceniona!
Projekty promujące różnorodność, czyli akceptację i współpracę między pracownikami niezależnie od wieku, płci, pochodzenia, orientacji czy niepełnosprawności, zostały wyróżnione w prestiżowym konkursie „Liderzy rekrutacji” organizowanym przez OLX Praca.
Jesteśmy dumni, że Biedronka jest przykładem, jak różnorodność może łączyć, a nie dzielić!
RóżniMY tworzyMY Biedronkę
Każdego dnia pokazujemy, że różnorodność to nasza siła i fundament sukcesu. W największym zespole w Polsce pracuje:
-
ponad 4000 osób zza granicy,
-
przeszło 1000 osób z niepełnosprawnościami,
-
przedstawiciele czterech różnych pokoleń.
Jury konkursowe szczególnie doceniło inicjatywy:
- Kampania RóżniMY – pokazująca, że różnorodność to siła Biedronki, a nie przeszkoda.
- Zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami na stanowisko Asystenta kasy samoobsługowej – projekt, który otwiera drzwi do zatrudnienia osobom, które często spotykają się z barierami na rynku pracy.
- Komunikacja do kandydatów zza granicy – strona karierowa, gdzie kandydaci mogą aplikować do pracy w biedronce oraz materiały rekrutacyjne przygotowywane w różnych językach.
- Dostosowanie komunikacji wewnętrznej – narzędzia (np. intranet dla pracowników dlanaswjm.pl) są przyjazne dla osób z niepełnosprawnościami, zgodnie z wytycznymi WCAG.
- Działania wspierające komunikację – podcasty i wydarzenia, które motywują i edukują.
Ogromne brawa dla wszystkich zaangażowanych w realizację wyróżnionych projektów! Jak powiedziała Alicja Sędek, mł. menedżerka ds. zrównoważonego rozwoju HR, odpowiedzialna za kampanię różnorodności:
Docenienie naszych działań na rzecz różnorodności to dla nas ogromne wyróżnienie i inspiracja do dalszych działań. Ta nagroda udowadnia, że patrząc na różnice jak na siłę, tworzymy lepsze miejsce pracy dla wszystkich.
O konkursie OLX KNOW HOW
To była już siódma edycja ogólnopolskiego konkursu organizowanego przez OLX, której celem jest docenienie najlepszych kampanii rekrutacyjnych. W konkursie mogą brać udział pracodawcy, działy HR, agencje reklamowe, agencje zajmujące się employer brandingiem, agencje pracy tymczasowej, headhunterzy oraz wszyscy twórcy i właściciele kampanii rekrutacyjnych. Jury ocenia prace w trzech kategoriach: kampania kreatywna, efektywna i lokalna.
Jesteśmy dumni, że nasze inicjatywy na rzecz różnorodności zostały docenione! Dziękujemy wszystkim pracownikom, którzy przyczyniają się do naszego wspólnego sukcesu!
Dowiedz się więcej o naszych wyjątkowych projektach!
Odsłuchaj podcastu z Klaudią i Mariusziem, którzy opowiadają o wyjątkowym programie zatrudniania osób z niepełnosprawnościami w Biedronce.
👉 Poznaj misję stanowiska Asystenta kas samoobsługowych.
👉 Zobacz kampanię dotyczącą różnorodności w Biedronce.
👉 Posłuchaj naszych podcastów.
👉 Odkryj jakie możliwości rozwoju mają pracownicy Biedronki.