

Jeronimo Martins to firma dla tych, którzy chcą dużo z siebie dać i dużo osiągnąć. Uważam, że nie ma w Polsce firmy, która daje większe możliwości rozwoju i samorealizacji.

Dział
Zakupów
Dział Zakupów dba o dostosowanie różnych kategorii produktów do potrzeb Klienta, przyczyniając się tym samym do zwiększenia sprzedaży. Celem działu jest zwiększenie konkurencyjności Spółki poprzez wybór najlepszych produktów, w tym innowacyjnych i unikalnych. Realizuje go, szukając najbardziej efektywnych rozwiązań dla Biedronki i oferując Klientom to, co najlepsze.
- Brandy
- Marka Własna
- Non- food
- Produkty świeże
Dział
Marketingu
Dział Marketingu określa i wdraża strategię planów marketingowych sieci Biedronka. Celem działu jest zagwarantowanie wzrostu sprzedaży i rozwoju różnych dziedzin działalności JMP (w tym zwiększenie rozpoznawalności marki i uznania dla niej) oraz dążenie do przyciągnięcia i utrzymania Klientów. By go osiągnąć, stawia na komunikację z Klientem poprzez media i akcje promocyjne – dzięki temu informacja o ofercie w precyzyjny sposób dociera do grupy docelowej i wpływa na jej zachowania.
- Marketing Cyfrowy
- Programy Lojalnościowe i Segmentacji Klientów
- Sekcja Wizerunku I Komunikacji Marki Własnej
- Sekcja Rozwoju Opakowań
- Sekcja Analiz Biznesowych
Dział
Logistyki
Centralny zespół specjalistów pionu logistyki wspólnie z ekspertami w Centrach Dystrybucyjnych realizuje, w ramach procesu ciągłego doskonalenia, wiele projektów, których celem jest poszukiwanie innowacyjnych i efektywnych rozwiązań w obszarze transportu, przepływu towarów przez centra dystrybucyjne, produkcji i wysyłki do sklepów. Dział Logistyki ściśle współpracuje z Działem Operacyjnym oraz Działem Łańcucha Dostaw. W ramach pionu logistyki powołany został Dział Rozwoju Biznesu, który koncentruje swoje działania na poszukiwaniu nowych, innowacyjnych rozwiązań dla obecnego modelu biznesowego sieci Biedronka. Przykładem takich działań jest uruchomienie sklepów Biedronka z tradycyjną ladą (wędliny, świeże mięso, sery oraz wyroby garmażeryjne).
- Transport
- Import
- Spedycja
- Optymalizacja
- Analiza
- Centrum Dystrybucyjne
- Just in time
Dział
Finansowy
Dział Finansowy odpowiada za określanie, koordynowanie i kontrolowanie polityki finansowej Jeronimo Martins Polska. Zapewnia również wywiązywanie się ze zobowiązań podatkowych oraz księgowych na poziomie krajowym oraz rozwija mechanizmy planowania podatkowego, które pozwalają Spółce na maksymalizację swoich wyników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- Audyt Korporacyjny
- Kontroling
- Podatki
- Skarbiec
- Bezpieczeństwo Informacji
- Administracja
Dział
Prawny
Dział Prawny jest odpowiedzialny między innymi za przygotowanie, negocjowanie i opiniowanie zawieranych przez spółkę umów, porozumień, ugód i innych dokumentów. Sukces w codziennej pracy działu zapewnia profesjonalny zespół złożony z radców prawnych, adwokatów oraz prawników, nastawionych na ścisłą współpracę z biznesem, który zna i rozumie otoczenie prawno – ekonomiczne, w których spółka funkcjonuje.
- Prawo cywilne
- Prawo pracy
- Prawo budowlane
- Prawo administracyjne
- Prawo egzekucyjne
- Prawo procesowe
- Opinie prawne
- Analiza stanu prawnego
Dział Rozwoju Jakości
Dział Rozwoju Jakości i Kontroli Marki Własnej dba o to, by dostępne w sklepach produkty Marki Własnej Biedronka były najlepsze na rynku i dzięki temu Klienci chętnie je kupowali. Kreuje je, nie tylko uwzględniając preferencje konsumentów, ale także biorąc pod uwagę ich profil odżywczy kształtując właściwe nawyki żywieniowe poprzez edukację. Każdy produkt Marki Własnej musi przejść odpowiednią procedurę weryfikacyjną i podlega stałej kontroli przez cały okres sprzedaży.
- Technologia żywności
- Dietetyka
- Systemy jakości: ISO 22000, HACCP
- Audit
- Badania analityczne
- Testowanie produktu
Dział Łańcucha Dostaw
Dział Łańcuch Dostaw jest odpowiedzialny za zarządzanie zapasem wszystkich towarów handlowych w sieci Biedronka, zarówno w sklepach jak i w Centrach Dystrybucyjnych. Główne cele to zapewnienie pełnej dostępności produktów (w szczególności świeżych) w sklepach przy utrzymaniu optymalnego poziomu zapasu, uwzględniając ich rotację, prawidłową ekspozycję oraz zaangażowanie kapitału obrotowego. Jednostki organizacyjne wchodzące w skład Łańcucha dostaw ulokowane są w 16 Centrach Dystrybucyjnych, 3 biurach Makroregionów oraz w centrali firmy w Warszawie.
- Dostępność
- Zapas
- SAP
- Business Object
- Współpraca z dostawcami
- Zarządzanie dostawami
- Dostępność towaru
- Estymacje popytu i podaży
- Optymalizacja procesów
Dział Jakości Produktów
Najważniejsze wyzwania dla Działu Jakości Produktów Świeżych i Bezpieczeństwa Żywności to budowanie kultury jakości produktów świeżych i spełnienie oczekiwań naszych klientów. Dział podzielony jest na 4 sekcje, kompleksowo zarządzające jakością produktów świeżych. Dbamy o to aby każdy pracownik był Świeżoznawcą! Sekcja Kontroli Jakości kontroluje wszystkie produkty świeże w trakcie ich przyjęcia na CD Sekcja Jakości Produktów Świeżych zajmuje się kontrolą dostawców. Nasi pracownicy codziennie kontrolują zakłady naszych dostawców i dbają o to, żeby dostarczane produkty były najwyższej jakości. Sekcja Bezpieczeństwa Żywności w Sklepach współpracuje z Działem Operacyjnym i Logistyki w zakresie zapewnienia Bezpieczeństwa Żywności na całym łańcuchu dostaw i sklepach. Sekcja Bezpieczeństwa Żywności odpowiada za nadzorowanie systemów ISO 22000 w Centrach Dystrybucyjnych, analizę ryzyka dla procesów produkcyjnych oraz certyfikację BIO.
- Audyt
- HACCP
- Kontrola analityczna w sklepach
- Bezpieczeństwo żywności
- Produkty świeże
- ISO 22000
- Inspekcja
- BRC
- IFS
- FMCG
Dział Doskonalenia Pracy Sklepu
Dział Doskonalenia Pracy Sklepu przyczynia się do zapewnienie najbardziej efektywnych rozwiązań w sklepach Biedronka z punktu widzenia kosztów, procesów pracy, wygody dla klientów oraz pracowników. W ramach działu tworzone są zespoły projektowe odpowiedzialne za różne obszary efektywności w sklepie. Głównym celem działu jest optymalizacja procesów i procedur zachodzących w sklepie.
- Kasy samoobsługowe
- Aplikacje w środowisku sklepowym
- Narzędzia komunikacyjne
- KAIZEN
- Audyt cenowy
- Kody kreskowe i paragony
Dział Komunikacji Korporacyjnej
Dział Komunikacji Korporacyjnej wspiera realizację celów firmy poprzez utrzymywanie bieżącego kontaktu i relacji z przedstawicielami mediów, przygotowywanie komunikatów prasowych i odpowiedzi na bieżące pytania mediów. Pracownicy działu odpowiedzialni są również za budowanie relacji z interesariuszami (instytucje naukowe, środowisko lokalne, instytucje samorządu terytorialnego, NGO, instytucje specjalistyczne) w poszczególnych obszarach działalności firmy poprzez realizację wspólnych projektów i eventów.
- PR
- Dziennikarstwo
- Komunikacja społeczna
- PR kryzysowy
- Media
- CSR
Dział
IT
Sprawnie funkcjonująca infrastruktura techniczna oraz odpowiednie zabezpieczenie danych wrażliwych umożliwia efektywną wymianę informacji pomiędzy sklepami, centrami dystrybucji oraz centrum przetwarzania danych, co pozwala utrzymać stały kontakt z konsumentami oraz podejmować właściwe decyzje biznesowe przez kadrę zarządzającą. Pion IT podzielony jest na 3 główne segmenty:
- Dział Infrastruktury IT
- Dział Aplikacji Wspierających Zarządzanie
- Dział Wsparcia Użytkowników
Centrum Usług Wspólnych
Centrum Usług Wspólnych to wyodrębniona organizacyjnie jednostka, której zadaniem jest świadczenie usług z zakresu funkcji wsparcia HR oraz księgowości i finansów na rzecz wszystkich działów spółek Jeronimo Martins Polska i Jeronimo Martins Drogerie i farmacja. CUW jako wydzielona struktura jest zorientowana na realizację czynności na zasadzie świadczenia usług (transakcyjność), co pozwala osiągnąć oszczędności poprzez konsolidację funkcji wsparcia i korzyści skali. Jednocześnie dzięki specjalizacji, standaryzacji procesów oraz zintegrowanymi rozwiązaniami systemowymi uzyskujemy efekt znacznego podniesienia jakości i efektywności realizowanych procesów. W ramach Centrum Usług Wspólnych wydzielone są dwa niezależne obszary:
- CUW Finansowy
- CUW HR
Dział
Personalny
Dział Personalny dba o dopasowanie celów pracowników i celów Spółki. Robi to, towarzysząc pracownikowi w jego rozwoju w strukturach JMP, pobudzając jego rozwój zawodowy i doceniając jego osiągnięcia. Jego głównym celem jest zapewnienie i rozwój zasobów ludzkich w odpowiedzi na potrzeby biznesowe w dynamicznie rozwijającym się świecie.
- HR Operacyjny
- Rekrutacja i Employer Branding
- Rozwój Kadry Menedżerskiej
- Szkolenia
- Komunikacja Wewnętrzna i CSR
- Wynagrodzenia i Świadczenia
- BHP i P.poż
- Relacje Pracownicze
- Centrum Usług Wspólnych
Dział Ochrony Środowiska
Zadaniem Działu Ochrony Środowiska jest budowanie kultury środowiskowej wśród interesariuszy wewnętrznych i zewnętrznych w celu minimalizowania wpływu firmy na środowisko oraz budowanie przewagi konkurencyjnej w omawianym zakresie. Analizujemy nasz wpływ na środowisko i zmniejszamy go zarówno systemowo, dzięki dużym wieloletnim inwestycjom, jak i wycinkowo – przez ciągłe usprawnienia, które przy skali naszej firmy dają znaczące efekty dla środowiska.
Obszary, w których możesz się rozwijać
Sercem naszego biznesu jest sprzedaż nazywana przez nas Operacją. Nie jest to jednak jedyny obszar, w którym możesz się rozwijać. Poznaj kluczowe działy w naszej firmie i sprawdź oferty pracy dla siebie w biurze i nie tylko.
Nasze lokalizacje
Sprawdź, gdzie możesz pracować – nasze biura centralne oraz regionalne znajdziesz na terenie całej Polski.
- Biura Centralne 3
- Biura Regionalne 15
Praca pełna korzyści
Najczęściej zadawane pytania
-
Jak wygląda proces wdrożenia stanowiskowego?
Każdy z naszych pracowników przechodzi przez 2-dniowe szkolenie w centrali oraz 5-dniowe szkolenie w sklepie
-
Jak wygląda proces rekrutacji do Biedronki?
Proces rekrutacji różni się w zależności od stanowiska, na które rekrutujesz. Na samym początku rekruter sprawdza zgodność Twojego doświadczenia i kompetencji z wymaganiami oferty. Jeśli pozytywnie przejdziesz ten etap aplikacji, rekruter przeprowadza rozmowę telefoniczną, aby sprawdzić Twoją motywację i lepiej Ciebie poznać. Następnie proponuje spotkanie rekrutacyjne, by osobiście Ciebie poznać – na spotkaniu tym może być obecny przedstawiciel działu, do którego zaaplikowałeś. Na samym końcu udzielana jest informacja zwrotna.
-
Jak wyglądają możliwości rozwoju zawodowego w Biedronce?
Dbamy o to, aby każdy z naszych pracowników miał możliwość rozwoju zawodowego m.in. poprzez dostęp do szkoleń (zarówno stacjonarnych jak i e-learningowych) oraz możliwość zaangażowania w różnorodne projekty i wyzwania zawodowe.
-
Jak mogę sprawdzić status swojej aplikacji?
Nasz dział Rekrutacji dokłada wszelkich starań, aby jak najszybciej przeanalizować Twoje CV i odezwać się do każdego z kandydatów, jednak czasami może to zająć parę dni. Na ten moment nie ma możliwości sprawdzenia statusu swojej aplikacji.
Nie wiesz na którą ofertę pracy aplikować?

