Jak zachęcić młode osoby do pracy w sklepach Biedronka? W nowej kampanii rekrutacyjnej zdecydowaliśmy się na ciekawie hasła i przyciągające wzrok grafiki, żeby trafić do wymagającej grupy docelowej – studentów. W rolach głównych wystąpiły ananasy i maliny.
Pełny pakiet benefitów, niepełny etat! Kampania dla studentów przyciąga wzrok dzięki humorystycznym hasłom oraz wyraźnym kolorom. Tym samym kreacje, które zostały umieszczone na uczelniach, targach pracy oraz w social mediach w sposób zabawny i lekki zachęcały młode osoby do rekrutowania do Biedronki. Efekty? Ananasowe grafiki na facebook’u zachęciły ponad 2 000 młodych osób z największych miast do zapoznania się z naszymi ofertami pracy. W przeciągu zaledwie dwóch tygodni.
Młodzi ludzie często dołączają do naszego zespołu sklepowego, cześć tylko na chwilę, inni decydują się zostać z nami na dłużej, ponieważ lubią szybkie tempo pracy i doceniają możliwości rozwoju zawodowego. Dlatego zapraszamy każdego do zapoznania się z aktualnymi ofertami pracy!
To nie pierwsza współpraca Jeronimo Martins z agencją kreatywną Job’n’joy. W tym roku zrealizowaliśmy również projekt dotyczący pracy na wakacje, którego targetem są obecni pracownicy Biedronki. Tym samym, chcemy pokazać im możliwości podjęcia zatrudnienia w miejscowości turystycznej i pogodzenia pracy z urlopem. Szczegóły tej współpracy będą niebawem widoczne w naszych mediach społecznościowych oraz w sklepach sieci Biedronka.
Po więcej kreacji agencji job’n’joy zapraszamy tutaj: www.jobnjoy.pl