Biedronka wyróżniona w konkursie OLX KNOW HOW w kategorii kampania społeczna

28 stycznia 2025

Różnorodność w miejscu pracy doceniona!

Projekty promujące różnorodność, czyli akceptację i współpracę między pracownikami niezależnie od wieku, płci, pochodzenia, orientacji czy niepełnosprawności, zostały wyróżnione w prestiżowym konkursie „Liderzy rekrutacji” organizowanym przez OLX Praca.

Jesteśmy dumni, że Biedronka jest przykładem, jak różnorodność może łączyć, a nie dzielić!

RóżniMY tworzyMY Biedronkę

Każdego dnia pokazujemy, że różnorodność to nasza siła i fundament sukcesu. W największym zespole w Polsce pracuje:

  • ponad 4000 osób zza granicy,

  • przeszło 1000 osób z niepełnosprawnościami,

  • przedstawiciele czterech różnych pokoleń.

Jury konkursowe szczególnie doceniło inicjatywy:

  • Kampania RóżniMY – pokazująca, że różnorodność to siła Biedronki, a nie przeszkoda.
  • Zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami na stanowisko Asystenta kasy samoobsługowej – projekt, który otwiera drzwi do zatrudnienia osobom, które często spotykają się z barierami na rynku pracy.
  • Komunikacja do kandydatów zza granicy – strona karierowa, gdzie kandydaci mogą aplikować do pracy w biedronce oraz materiały rekrutacyjne przygotowywane w różnych językach.
  • Dostosowanie komunikacji wewnętrznej – narzędzia (np. intranet dla pracowników dlanaswjm.pl) są przyjazne dla osób z niepełnosprawnościami, zgodnie z wytycznymi WCAG.
  • Działania wspierające komunikację – podcasty i wydarzenia, które motywują i edukują.

Ogromne brawa dla wszystkich zaangażowanych w realizację wyróżnionych projektów! Jak powiedziała Alicja Sędek, mł. menedżerka ds. zrównoważonego rozwoju HR, odpowiedzialna za kampanię różnorodności:

Docenienie naszych działań na rzecz różnorodności to dla nas ogromne wyróżnienie i inspiracja do dalszych działań. Ta nagroda udowadnia, że patrząc na różnice jak na siłę, tworzymy lepsze miejsce pracy dla wszystkich.

O konkursie OLX KNOW HOW

To była już siódma edycja ogólnopolskiego konkursu organizowanego przez OLX, której celem jest docenienie najlepszych kampanii rekrutacyjnych. W konkursie mogą brać udział pracodawcy, działy HR, agencje reklamowe, agencje zajmujące się employer brandingiem, agencje pracy tymczasowej, headhunterzy oraz wszyscy twórcy i właściciele kampanii rekrutacyjnych. Jury ocenia prace w trzech kategoriach: kampania kreatywna, efektywna i lokalna.

Jesteśmy dumni, że nasze inicjatywy na rzecz różnorodności zostały docenione! Dziękujemy wszystkim pracownikom, którzy przyczyniają się do naszego wspólnego sukcesu!

Dowiedz się więcej o naszych wyjątkowych projektach!

Odsłuchaj podcastu z Klaudią i Mariusziem, którzy opowiadają o wyjątkowym programie zatrudniania osób z niepełnosprawnościami w Biedronce.

 

👉 Poznaj misję stanowiska Asystenta kas samoobsługowych.

👉 Zobacz kampanię dotyczącą różnorodności w Biedronce.

👉 Posłuchaj naszych podcastów.

👉 Odkryj jakie możliwości rozwoju mają pracownicy Biedronki.

Powiązane artykuły

Biedronka gra razem w WOŚP i biegnie ponad 500 km dla dziecięcej onkologii

Biedronka po raz czwarty jako główny sponsor wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy!