Akcja Operacja
NOWY PROGRAM TALENTOWY BIEDRONKI
Akcja Operacja!
Akcja Operacja to nowy program talentowy Biedronki, odpowiadający na potrzeby serca naszego biznesu – Operacji w sprzedaży, logistyce oraz łańcuchu dostaw. Celem programu jest wewnętrzna sukcesja, a także pozyskanie z rynku przedsiębiorczych, odważnych i ambitnych talentów.
- 14-miesięczny program, rozpoczynający się w maju 2025, otwierający szansę na ekspresową karierę w obszarze sprzedaży, logistyki lub łańcucha dostaw;
- Atrakcyjne wynagrodzenie w wysokości 8 500 zł brutto, samochód służbowy do użytku prywatnego z kartą paliwową, prywatna opieka medyczna za 1 zł dla Ciebie i Twojej rodziny oraz pakiet ponad 20 benefitów: Multisport, dodatkowe e-kody na zakupy, dostęp do platformy well-beingowej Mindgram i wiele innych. To wszystko od pierwszego dnia!
- Szybki rozwój kariery – objęcie roli menedżerskiej w ciągu półtorej roku.
- Intensywny program rozwojowy – uczestnictwo w specjalnie przygotowanym programie wdrożeniowym, w trakcie którego uczestnicy poznają mechanizmy funkcjonowania sklepu oraz codzienne wyzwania. To także czas na pracę w zespole logistyki lub łańcucha dostaw, aby holistycznie poznać biznes Biedronki.
- Konkretna ścieżka kariery – poznanie specyfiki pracy Sprzedawcy-Kasjera, Zastępcy Kierownika Sklepu oraz ścisła współpraca z Kierownikiem Operacji i Sprzedaży. Program dopasowany jest do konkretnego doświadczenia danej osoby.
- Możliwość relokacji i pracy w wielu lokalizacjach.
Sprawdź, co wyróżnia program talentowy Biedronki w Operacji:
8 500 zł brutto
Samochód służbowy
Prywatna opieka medyczna
Ekspresowa ścieżka kariery
Realne wyzwania
Mobilność
Program szkoleniowo-wdrożeniowy
Pakiet ponad 20 benefitów
Wybierz interesującą Cię lokalizację i zaaplikuj teraz:
Obecnie szukamy kandydatów do programu talentowego w obszarze sprzedaży, logistyki i łańcucha dostaw w 16 regionach, w całej Polsce. Docelowe stanowiska ulokowane są w lokalnych centrach dystrybucyjnych. Sprawdź, w jakiej lokalizacji czeka na Ciebie wyjątkowa oferta! Wystarczy wybrać interesujące Cię województwo:
Oferty pracy dla województwa podkarpackiego:
Zobacz wszystkieOferty pracy dla województwa podlaskiego:
Zobacz wszystkieOferty pracy dla województwa świętokrzyskiego:
Zobacz wszystkieDowiedz się więcej o obszarach, w których będziesz pracować:
Poznaj etapy rekrutacji:
Zapoznaj się z etapami programu:
Najczęściej zadawane pytania:
Od pierwszego dnia podpisujemy umowę o pracę.
Ostatni miesiąc poświęcimy na doszlifowanie Twojej wiedzy w obszarze, którym jesteś zainteresowany/a. Jeśli Twoją docelową rolą będzie stanowisko Kierownika Operacji i Sprzedaży, to uzupełnimy wdrożenie o projekty operacyjne i pracę on the job. W przypadku gdy zdecydujesz się na ścieżkę menedżerską w logistyce lub łańcuchu dostaw – uzupełnimy wiedzę w którymś z tych działów.
Na wybór finalnej ścieżki będziesz miał wpływ zarówno Ty, jak i osoby odpowiedzialne za program. Dużo będzie zależne od Twojego rozwoju, preferencji i wyników w trakcie wdrożenia.
Rekrutację rozpoczynamy w połowie stycznia 2025. Po złożeniu aplikacji, poprosimy Cię o uzupełnienie formularza rekrutacyjnego. Drugim etapem jest zaproszenie do gry rekrutacyjnej, skupiającej się na zbadaniu kluczowych dla naszej organizacji kompetencji menedżerskich oraz umiejętności analitycznych. Link do gry dostaną osoby, które zostaną pozytywnie zweryfikowane na etapie formularza rekrutacyjnego. Po wykonaniu gry otrzymasz od nas feedback – niezależnie czy przejdziesz dalej czy na tym etapie Tobie podziękujemy. Kolejne spotkania to rozmowy online z HR regionalnym, a następnie centralny. Ostatni etap to panel finałowy w języku polskim, na którym będziesz mieć okazję zaprezentować się przed kadrą zarządającą Biedronki. Zatrudnienie planujemy na 5.05.2025.
Oczywiście! Zapraszamy naszych pracowników do wzięcia udziału w rekrutacji. Specjalnie dla nich mamy osobny, wewnętrzny link rekrutacyjny: https://biedronka.traffit.com/public/form/a/3fae8b21fd7adc62641722162cd1e78a44597a6c
Proces wdrożenia podzielony jest na kilka etapów i będzie on dopasowany do Twojego doświadczenia – przykładowo, jeśli jesteś już naszym pracownikiem, zatrudnionym na stanowisku Sprzedawcy-Kasjera to ten etap zostanie pominięty i od razu rozpoczniesz wdrożenie na etapie Zastępcy Kierownika Sklepu. Standardowa ścieżka rozpoczyna się od Sprzedawcy-Kasjera i poznania wszystkich jego obowiązków – pracy na kasie, obsługi klienta czy wypieku pieczywa. Następnie rozpoczniemy wdrożenie na Zastępcę Kierownika Sklepu, a później Kierownika Sklepu, tak aby poznać przekrój wyzwań na każdym ze stanowisk.
Zobacz nas na Instagramie
@biedronkatomy