Nagrody EBEA 2020 rozdane!

15 września 2020

10 września odbyła się uroczysta Gala wręczenia Nagród Employer Branding Excellence Award 2020. Biedronka zajęła pierwsze miejsce za dwie kampanie wewnętrzne: Razem Zadbajmy o Zdrowie oraz Świeżoznawcy. Otrzymaliśmy również wyróżnienie w kategorii Strategia Employer Brandingowa.

Konkurs EBEA 2020 jest organizowany przez HRM Institute od 9 lat – pierwsze nagrody przyznane zostały w 2012 r. Nagrodzeni pracodawcy prezentują swoje projekty w czasie Gali konkursu. Ideą konkursu jest nagrodzenie przedsiębiorstw, które budują swoją markę w sposób kreatywny, z wykorzystaniem najnowszych trendów oraz technologii.

Dlaczego udział oraz otrzymane nagrody i wyróżnienia są dla nas takie ważne? Biedronka to tysiące zespołów w całej Polsce, które codziennie dbają o naszych klientów. Jako pracodawca chcemy więc otoczyć naszych pracowników należytą opieką. Co roku w ramach programu pracownicy mają możliwość skorzystania z pakietu badań profilaktycznych, telekonsultacji i innych dodatkowych aktywności.  Z bezpłatnych badań profilaktycznych mogą skorzystać pracownicy sklepów i magazynów zatrudnieni na umowę o pracę. Dzięki kampanii Razem Zadbajmy o Zdrowie na badania zgłosiło się o 20% więcej pracowników niż roku wcześniej. Jednemu z nich udział w akcji uratował życie!

Z kolei Świeżoznawcy to kampania, która pozytywnie wpłynęła na zaangażowanie pracowników i ich troskę o kategorię produktów świeżych. W Biedronce od lat budujemy kulturę swieżości dlatego nasi Świeżoznawcy to ludzie, którzy znają jej wartość. Potrafią o nią zadbać, nawet jeśli wymaga to sporego zaangażowania. Wykazują się szeregiem kompetencji: umiejętnością pracy pod presją czasu, uważnością, dbałością o detal, terminowością i szybkością reakcji.

Szkolenie „Zostań Świeżoznawcą” dedykowane jest dla każdego nowo zatrudnionego pracownika w sklepie wdrażającego się na stanowisko Sprzedawca Kasjer. Tylko w 2019 roku przeszkoliliśmy 7425 Sprzedawców Kasjerów podczas 118 800 godzin szkoleniowych. Podczas szkolenia pracownik zapoznaje się z podstawowymi zasadami pracy w obszarze produktów świeżych – w szczególności owoców i warzyw, pieczywa oraz świeżego mięsa i ryb. Dzięki temu pracownicy w sklepach umocnili poczucie, że są ekspertami znającymi się na asortymencie i potrafią najlepiej doradzić klientowi podczas zakupów.

Gratulujemy wszystkim, którzy przyczynili się do realizacji projektów oraz pozostałym wygranym i wyróżnionym.

Wielkie podziękowania należą się również Agencjom, z którymi współpracowaliśmy przy projektach: Employer Branding Institute, Job’n’joy oraz Aboutad.

Pozdrowienia od zespołu HR Biedronki!


Powiązane artykuły

Akcja Operacja, czyli program talentowy Biedronki

Akcja operacja to program rozwojowy, która ma na celu zatrudnienie osób zainteresowanych objęciem roli menedżerskiej w Biedronce.