Benefity:

  • umowa o pracę i pakiet ponad 20 benefitów

  • dedykowany, 2-letni program rozwojowo-szkoleniowy

  • wpływ na doświadczenia zakupowe 4 mln klientów dziennie w Polsce

  • hybrydowy tryb pracy (z przewagą pracy stacjonarnej)

  • opieka medyczna w Medicover

  • dofinansowanie do karty Multisport

Zakres Twoich obowiązków

  • tworzenie oferty produktów dostępnych w sklepach Biedronka w ramach danej kategorii – wybór produktów do stałej oferty, wprowadzanie nowych produktów

  • planowanie wzrostu sprzedaży w danej kategorii – analiza zachowań klientów, kształtowanie cen

  • bieżąca analiza działań konkurencji oraz asortymentu

  • tworzenie materiałów marketingowych we współpracy z pozostałymi działami firmy – np. tworzenie gazetek i folderów reklamowych

  • kreowanie oferty promocyjnej – selekcja produktów, budowanie tygodniowych ofert

  • negocjacje z dostawcami, ustalanie cen, tworzenie planu obrotowego

  • obsługa SAP i przygotowanie cyklicznych raportów, np. promocji, sprzedaży

  • współpraca z kluczowymi działami, m.in. łańcuch dostaw, marketing, logistyka, dział prawny

Czego od Ciebie oczekujemy

  • nastawienie na wyniki i determinacja w osiąganiu celów

  • elastyczność w rozwiązywaniu problemów i planowaniu

  • samodzielność, odporność na stres i presję czasu

  • umiejętność budowania relacji i komunikacji z różnymi odbiorcami

  • otwartość na czasową (3-6 miesięcy) relokację w obrębie całej Polski

  • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2)

  • praca z dużą ilością danych i korzystanie z raportów

  • biegłość w analizie dużych zbiorów danych, umiejętność korzystania z raportów

  • elastyczne podejście do rozwiązywania problemów i planowania w zmiennym środowisku pracy

  • status absolwenta (do 2 lat po zakończeniu studiów) lub studenta ostatniego roku na kierunkach: ekonomia, zarządzanie, logistyka, handel, inżynieria produkcji, technologia żywności i pokrewne

Korzyści z udziału w Programie

  • zdobycie cennego doświadczenia wspierającego rozumienie naszego biznesu poprzez rotacje do innych działów oraz do sklepu Biedronka i Centrum Dystrybucyjnego

  • możliwość korzystania z doświadczenia najlepszych praktyków branży retail w zakresie procesu zakupowego, procesów logistycznych, zasad zakupu i sprzedaży

  • rozwinięcie wiedzy o tworzeniu oferty produktowej w sieci handlowej, zasadach zarządzania kategoriami produktowymi, konstruowaniu cen i zasad promocji

  • szybka możliwość awansu na stanowisko menedżerskie i jasno określona ścieżka kariery

  • udział w dedykowanym programie rozwojowo-szkoleniowym

  • rozwinięcie kompetencji twardych i miękkich, niezbędnych w biznesie

Lokalizacja Warszawa, Polska
Zadbajmy o nią razem!