Management Trainee
w dziale zakupów
Lokalizacja: Warszawa, Polska
Negocjacje cen, cykliczna analiza działań konkurencji, telefony do dostawców – wszystko po to, aby finalnie ulubiony produkt trafił na półki 3400 sklepów Biedronka. Dzięki nam sprzedaż rośnie jak na drożdżach, przez co jesteśmy liderem branży retail w Polsce.
Podejmiesz wyzwanie?
Benefity:
-
umowa o pracę i pakiet ponad 20 benefitów
-
dedykowany, 2-letni program rozwojowo-szkoleniowy
-
wpływ na doświadczenia zakupowe 4 mln klientów dziennie w Polsce
-
hybrydowy tryb pracy (z przewagą pracy stacjonarnej)
-
opieka medyczna w Medicover
-
dofinansowanie do karty Multisport
Zakres Twoich obowiązków
-
tworzenie oferty produktów dostępnych w sklepach Biedronka w ramach danej kategorii – wybór produktów do stałej oferty, wprowadzanie nowych produktów
-
planowanie wzrostu sprzedaży w danej kategorii – analiza zachowań klientów, kształtowanie cen
-
bieżąca analiza działań konkurencji oraz asortymentu
-
tworzenie materiałów marketingowych we współpracy z pozostałymi działami firmy – np. tworzenie gazetek i folderów reklamowych
-
kreowanie oferty promocyjnej – selekcja produktów, budowanie tygodniowych ofert
-
negocjacje z dostawcami, ustalanie cen, tworzenie planu obrotowego
-
obsługa SAP i przygotowanie cyklicznych raportów, np. promocji, sprzedaży
-
współpraca z kluczowymi działami, m.in. łańcuch dostaw, marketing, logistyka, dział prawny
Czego od Ciebie oczekujemy
-
nastawienie na wyniki i determinacja w osiąganiu celów
-
elastyczność w rozwiązywaniu problemów i planowaniu
-
samodzielność, odporność na stres i presję czasu
-
umiejętność budowania relacji i komunikacji z różnymi odbiorcami
-
otwartość na czasową (3-6 miesięcy) relokację w obrębie całej Polski
-
dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2)
-
praca z dużą ilością danych i korzystanie z raportów
-
biegłość w analizie dużych zbiorów danych, umiejętność korzystania z raportów
-
elastyczne podejście do rozwiązywania problemów i planowania w zmiennym środowisku pracy
-
status absolwenta (do 2 lat po zakończeniu studiów) lub studenta ostatniego roku na kierunkach: ekonomia, zarządzanie, logistyka, handel, inżynieria produkcji, technologia żywności i pokrewne
Korzyści z udziału w Programie
-
zdobycie cennego doświadczenia wspierającego rozumienie naszego biznesu poprzez rotacje do innych działów oraz do sklepu Biedronka i Centrum Dystrybucyjnego
-
możliwość korzystania z doświadczenia najlepszych praktyków branży retail w zakresie procesu zakupowego, procesów logistycznych, zasad zakupu i sprzedaży
-
rozwinięcie wiedzy o tworzeniu oferty produktowej w sieci handlowej, zasadach zarządzania kategoriami produktowymi, konstruowaniu cen i zasad promocji
-
szybka możliwość awansu na stanowisko menedżerskie i jasno określona ścieżka kariery
-
udział w dedykowanym programie rozwojowo-szkoleniowym
-
rozwinięcie kompetencji twardych i miękkich, niezbędnych w biznesie