Blog

Biedronka wspiera małych producentów

Biedronka w trudnych czasach wyciąga pomocną dłoń do małych polskich firm w ramach akcji „Czas na wspieranie małych producentów”. Za pośrednictwem ponad 3000 sklepów sieci Biedronka ich produkty mogą teraz dotrzeć do milionów nowych klientów. To kolejne działanie sieci Biedronka, które w dobie panującego kryzysu ma na celu wsparcie poszczególnych grup społecznych.

A NA NAS spojrzałeś?

Jak zachęcić młode osoby do pracy w sklepach Biedronka? W nowej kampanii rekrutacyjnej zdecydowaliśmy się na ciekawie hasła i przyciągające wzrok grafiki, żeby trafić do wymagającej grupy docelowej – studentów. W rolach głównych wystąpiły ananasy i maliny.

Zmiany na stronie Praca w Biedronce

Od 20 marca następują zmiany w procesie aplikowania na oferty pracy w Biedronce (Jeronimo Martins Polska S.A.)  – wprowadzamy nowe narzędzie rekrutacyjne i mamy dla Ciebie garść przydatnych informacji, żeby móc pozostać z Tobą w kontakcie: Złożyłaś/eś swoją aplikację przed 20 marca: Oferty pracy w Biedronce (Jeronimo Martins Polska S.A.) znajdziesz na naszej stronie www.pracawbiedronce.pl  Oczekujemy  […]

Współpraca z CARITAS

Prawdziwe społeczne zmiany na lepsze dokonują się nie wskutek jednorazowych, głośnych akcji, lecz dzięki systematycznym działaniom – w tym programom prowadzonym w partnerstwie społeczno-prywatnym.