Milion rozmów? Chatbot dla pracowników Biedronki działa bez przerwy!

13 lutego 2025
Osoba trzymająca w ręku telefon komórkowy z otwartym okienkiem chatbota ze strony dlanaswjm.pl.
Osoba trzymająca w ręku telefon komórkowy z otwartym okienkiem chatbota ze strony dlanaswjm.pl.

Wirtualny asystent w intranecie dlanaswjm.pl

Od 2020 roku na stronie dlanaswjm.pl, dedykowanym intranecie dla pracowników Biedronki i Hebe, działa chatbot – wirtualny asystent odpowiadający na najczęściej zadawane pytania pracowników.

Ponad 1 milion rozmów w chatbocie!

Od początku swojego funkcjonowania chatbot przeprowadził ponad 1 milion rozmów z pracownikami! W 2024 roku dziennie obsługiwał średnio 855 rozmów, a jego skuteczność rozpoznawania pytań wynosi 89%.

Jak chatbot pomaga pracownikom?

Wirtualny asystent powstał, by przyspieszyć czas uzyskania odpowiedzi na powtarzalne pytania pracowników. Początkowo wspierał jedynie procesy takie jak rejestracja, logowanie i zmiana hasła do intranetu dlanaswjm.pl. Dzięki dużemu zainteresowaniu pracowników, którzy zadawali różnorodne pytania, asystent został zasilony w dodatkową wiedzą. Dzisiaj można uzyskać od niego pomoc w zakresie:

  • benefity i programy socjalne dla pracowników,
  • sprawy kadrowo-płacowe,

  • system kadrowy,

  • platforma szkoleniowa,

  • najważniejsze informacje z życia firmy,

  • sprawdzanie danych (np. data zatrudnienia, ostatnie decyzje dot. programów socjalnych).

Aby ułatwić korzystanie z chatbota pracownikom spoza granic kraju, asystent na kluczowe pytania potrafi odpowiedzieć także w języku ukraińskim i angielskim.

Chatbot doceniony na rynku!

Nie tylko pracownicy docenili to innowacyjne narzędzie! W 2021 roku chatbot zdobył 1. miejsce w konkursie Siły Przyciągania w kategorii Nowoczesne technologie w HR. Kapituła wyróżniła to rozwiązanie jako innowacyjne i unikalne na rynku.

Powiązane artykuły

Nagroda Master Championa dla Biedronki!

Biedronka zdobyła prestiżowy tytuł Master Championa w konkursie „Siła Przyciągania” oraz otrzymała certyfikat HR Najwyższej Jakości.