

Wirtualny asystent w intranecie dlanaswjm.pl
Od 2020 roku na stronie dlanaswjm.pl, dedykowanym intranecie dla pracowników Biedronki i Hebe, działa chatbot – wirtualny asystent odpowiadający na najczęściej zadawane pytania pracowników.
Ponad 1 milion rozmów w chatbocie!
Od początku swojego funkcjonowania chatbot przeprowadził ponad 1 milion rozmów z pracownikami! W 2024 roku dziennie obsługiwał średnio 855 rozmów, a jego skuteczność rozpoznawania pytań wynosi 89%.
Jak chatbot pomaga pracownikom?
Wirtualny asystent powstał, by przyspieszyć czas uzyskania odpowiedzi na powtarzalne pytania pracowników. Początkowo wspierał jedynie procesy takie jak rejestracja, logowanie i zmiana hasła do intranetu dlanaswjm.pl. Dzięki dużemu zainteresowaniu pracowników, którzy zadawali różnorodne pytania, asystent został zasilony w dodatkową wiedzą. Dzisiaj można uzyskać od niego pomoc w zakresie:
- benefity i programy socjalne dla pracowników,
-
sprawy kadrowo-płacowe,
-
system kadrowy,
-
platforma szkoleniowa,
-
najważniejsze informacje z życia firmy,
-
sprawdzanie danych (np. data zatrudnienia, ostatnie decyzje dot. programów socjalnych).
Aby ułatwić korzystanie z chatbota pracownikom spoza granic kraju, asystent na kluczowe pytania potrafi odpowiedzieć także w języku ukraińskim i angielskim.
Chatbot doceniony na rynku!
Nie tylko pracownicy docenili to innowacyjne narzędzie! W 2021 roku chatbot zdobył 1. miejsce w konkursie Siły Przyciągania w kategorii Nowoczesne technologie w HR. Kapituła wyróżniła to rozwiązanie jako innowacyjne i unikalne na rynku.