W tym czasie odnotowaliśmy około 1 000 000 odsłon strony głównej. Za pośrednictwem strony karierowej zaaplikowało do nas już ponad 54 tysięcy kandydatów.
Największym zainteresowaniem cieszą się podstrony dotyczące pracy w sprzedaży, biurze oraz sekcja z benefitami. Specjalnie dedykowany Landing Page z podziękowaniami dla pracowników w dobie pandemii COVID-19 od grudnia 2020 roku odwiedziło ponad 20 000 użytkowników.
Zdajemy sobie sprawę, że strona karierowa może być pierwszym źródłem kontaktu potencjalnego kandydata z organizacją. To dlatego staramy się, aby była ona nowoczesna i przyjazna, a także odpowiadała na podstawowe pytania i wątpliwości użytkowników. Na bieżąco dodajemy na niej aktualności z życia Biedronki. Co więcej, dostosowujemy jej wygląd do obecnych kampanii rekrutacyjnych, a także aktualizujemy wszystkie informacje na temat naszej organizacji.
Adriana Jeske, Specjalista ds. Budowania Wizerunku Pracodawcy
Najczęściej naszą stronę przeglądają osoby z Warszawy, Wrocławia oraz Katowic, w wieku od 25 do 34 lat. Prawie 60% odwiedzających korzysta z telefonów komórkowych. Zdecydowanie najchętniej czytanym artykułem był ten o noworocznych podwyżkach dla naszych pracowników.
Nowością na naszej stronie jest informacja o wynagrodzeniach dla pracowników naszych sklepów oraz centrów logistycznych. Dodaliśmy na niej informacje zawierające korzyści pracy w Biedronce takie jak dedykowane szkolenia czy nasze programy wsparcia.