

Znamy laureatów drugiej edycji ogólnopolskiego konkursu Young Talents 4 Biedronka! Projekt, realizowany przez sieć Biedronka we współpracy z Our Future Foundation, wyłonił najlepsze innowacyjne rozwiązania dla branży retail.
Finał konkursu Young Talents 4 Biedronka
30 września 2025 roku, w strefie coworkingowej WORKIN, odbyła się gala finałowa konkursu.
-
Do programu zgłosiło się ponad 250 studentów z całej Polski.
-
Do ścisłego finału zakwalifikowało się 18 osób, które od czerwca pracowały w zespołach pod okiem mentorów z Biedronki – dyrektorów, menedżerów, ekspertów ze swoich obszarów.
-
Uczestnicy zdobyli doświadczenie zawodowe, rozwijali pracę zespołową i przygotowali innowacyjne projekty dla sektora retail.
Najlepsze projekty i nagrody
Kapituła konkursu nagrodziła trzy zespoły, które zaprezentowały najbardziej innowacyjne pomysły:
I miejsce – 7 500 zł na osobę
- Zespół: Zofia Szpakowicz, Grzegorz Figiel, Sebastian Paniak.
- Projekt: nowoczesna koncepcja lady tradycyjnej dostosowanej do oczekiwań pokolenia Z.
II miejsce – 5 000 zł na osobę
- Zespół: Aleksandra Szczypawka, Adam Wojciechowski i Karol Wrona.
- Projekt: innowacyjna aplikacja wspierająca kierowników sklepów w analizie danych.
III miejsce – 2 500 zł na osobę
- Zespół: Karolina Juszczak, Natalia Stefańska oraz Piotr Miężalski.
- Projekt: rozwiązania dla aplikacji Biedronka, m.in. chatbot zwiększający interakcję z klientami.
💡 Każdy zwycięzca otrzymał także e-kod na zakupy w Biedronce. Łączna pula nagród wyniosła prawie 50 000 zł!



..
Young Talents 4 Biedronka to wyjątkowe połączenie kreatywności, determinacji i zapału z realnymi wyzwaniami świata retail. Niezwykle cenna w tym konkursie jest rola doświadczonych mentorów i siła pracy zespołowej – to dzięki nim powstają rozwiązania, które realnie można wdrożyć. W imieniu kapituły konkursu mogę z dumą powiedzieć, że wszystkie zespoły zaprezentowały dziś projekty na bardzo wysokim poziomie – zarówno pod względem merytorycznym, jak i prezentacji. Gratuluję wszystkim uczestnikom i mentorom!
powiedział Jarosław Sobczyk, członek zarządu i dyrektor personalny w sieci Biedronka.
Kampnus Biedronki – rozwój młodych talentów
Konkurs YT4B to element szerokiej strategii Biedronki wspierającej studentów i absolwentów. Firma od lat prowadzi programy talentowe, takie jak:
-
Management Trainee,
-
Akcja Operacja,
-
Owocne Wakacje,
-
Start IT.
Zajrzyj do strony Kampus Biedronka i zapoznaj się ze szczegółami naszej oferty!