Young Talents 4 Biedronka – druga edycja konkursu z prawie 50 000 zł w puli nagród

02 października 2025
Uczestnicy gali finałowej konkursu Young Talents 4 Biedronka 2025.
Uczestnicy gali finałowej konkursu Young Talents 4 Biedronka 2025.

Znamy laureatów drugiej edycji ogólnopolskiego konkursu Young Talents 4 Biedronka! Projekt, realizowany przez sieć Biedronka we współpracy z Our Future Foundation, wyłonił najlepsze innowacyjne rozwiązania dla branży retail.

Finał konkursu Young Talents 4 Biedronka

30 września 2025 roku, w strefie coworkingowej WORKIN, odbyła się gala finałowa konkursu.

  • Do programu zgłosiło się ponad 250 studentów z całej Polski.

  • Do ścisłego finału zakwalifikowało się 18 osób, które od czerwca pracowały w zespołach pod okiem mentorów z Biedronki – dyrektorów, menedżerów, ekspertów ze swoich obszarów.

  • Uczestnicy zdobyli doświadczenie zawodowe, rozwijali pracę zespołową i przygotowali innowacyjne projekty dla sektora retail.

Najlepsze projekty i nagrody

Kapituła konkursu nagrodziła trzy zespoły, które zaprezentowały najbardziej innowacyjne pomysły:

I miejsce – 7 500 zł na osobę

  • Zespół: Zofia Szpakowicz, Grzegorz Figiel, Sebastian Paniak.
  • Projekt: nowoczesna koncepcja lady tradycyjnej dostosowanej do oczekiwań pokolenia Z.
  •  

II miejsce – 5 000 zł na osobę

  • Zespół: Aleksandra Szczypawka, Adam Wojciechowski i Karol Wrona.
  • Projekt: innowacyjna aplikacja wspierająca kierowników sklepów w analizie danych.
  •  

III miejsce – 2 500 zł na osobę

  • Zespół: Karolina Juszczak, Natalia Stefańska oraz Piotr Miężalski.
  • Projekt: rozwiązania dla aplikacji Biedronka, m.in. chatbot zwiększający interakcję z klientami.
  •  

💡 Każdy zwycięzca otrzymał także e-kod na zakupy w Biedronce. Łączna pula nagród wyniosła prawie 50 000 zł!

..

Young Talents 4 Biedronka to wyjątkowe połączenie kreatywności, determinacji i zapału z realnymi wyzwaniami świata retail. Niezwykle cenna w tym konkursie jest rola doświadczonych mentorów i siła pracy zespołowej – to dzięki nim powstają rozwiązania, które realnie można wdrożyć. W imieniu kapituły konkursu mogę z dumą powiedzieć, że wszystkie zespoły zaprezentowały dziś projekty na bardzo wysokim poziomie – zarówno pod względem merytorycznym, jak i prezentacji. Gratuluję wszystkim uczestnikom i mentorom!

powiedział Jarosław Sobczyk, członek zarządu i dyrektor personalny w sieci Biedronka.

Kampnus Biedronki – rozwój młodych talentów

Konkurs YT4B to element szerokiej strategii Biedronki wspierającej studentów i absolwentów. Firma od lat prowadzi programy talentowe, takie jak:

  • Management Trainee,

  • Akcja Operacja,

  • Owocne Wakacje,

  • Start IT.

Zajrzyj do strony Kampus Biedronka i zapoznaj się ze szczegółami naszej oferty!

Powiązane artykuły

Program ambasadorski #WeBiedronka ma już 5 lat!

Program WeBiedronka to okazja dla pracowników, którzy poprzez swoją aktywność w social mediach pokazują autentyczne oblicze codziennej pracy w Biedronce.