Marketing Operacyjny – łącznik sprzedaży z centralnymi działami naszej firmy. Dział, który codziennie realizuje wspólną strategię w każdym pojedynczym sklepie, a także gwarantuje Biedronce wyróżnienie marki na rynku. Zobacz, czym dokładnie zajmuje się Michał – Menedżer ds. Marketingu Operacyjnego oraz jego zespół, w poniższym filmie.
Za realizację filmu odpowiedzialny jest Wojtek Kardyś wraz z Good For You.
Główne zadania Marketingu Operacyjnego, w części centralnej to m.in. zarządzanie projektami, druk materiałów promocyjnych, a także folderów. Ponadto, Dział odpowiedzialny jest za kontrolę kosztów oraz współpracę z pozostałymi działami naszej organizacji. Ostatnie, kluczowe projekty, jakie udało się zrealizować to przykładowo:
– standaryzacja materiałów graficznych na naszej flocie – system wymiany grafik na ponad 1200 ciężarówkach w jak najszybszym czasie,
– kody QR w sklepie, z których można sczytać aktualną gazetkę promocyjną w swoim telefonie,
– współpraca przy tworzeniu pięknych książek, dostępnych w sklepach Biedronka takich jak: Czas na Azję, czas na Portugalię i pozostałe.
Najważniejsza zasada panująca w Marketingu Operacyjnym to dostarczenie materiałów do sklepu w odpowiednim czasie, osadzenie ich w odpowiednim miejscu, a także odpowiednie zarządzenie kosztami przy ich druku oraz transporcie. Centralny Marketing Operacyjny ściśle współpracuje z Regionalnymi Menedżerami ds. Marketingu Operacyjnego, którzy wspierają wszelkie działania w poszczególnych regionach.
Michał, Menedżer ds. Marketingu Operacyjnego
Jeśli jesteś kreatywny, lubisz osiągać wyznaczone cele i cenisz sobie pracę zespołową to praca w Marketingu Operacyjnym jest dla Ciebie właściwym miejscem.
Przeglądaj nasze oferty pracy i bądź na bieżąco: www.pracawbiedronce.pl/oferty-pracy