Biedronka ma już ponad 10 000 obserwujących na Linkedin!

16 lutego 2021

196 dni wystarczyło, aby naszą Company Page Biedronki na Linkedinie zaczęło obserwować 10 000 osób. Na stronie dzielimy się dobrymi praktykami ze środowiskiem zewnętrznym. Mówimy co u nas słychać, pokazujemy nasze zespoły, a także prezentujemy #wartościBiedronki.

Biedronka rozpoczęła swoją działalność na Linkedinie w połowie lipca 2020 roku. Każdego miesiąca wyświetla nas około 4 tysięcy obserwujących. Liczba unikalnych odwiedzających przekracza miesięcznie 1000 osób. Użytkownicy częściej korzystają z telefonu niż z komputera podczas czytania naszych treści.

Nasze posty dotyczą informacji dostępnych na stronie media.biedronka.pl, dodajemy linki do treści na portalach branżowych, autorskie grafiki oraz produkcje wideo. Na profilu można znaleźć tematykę dotyczącą biznesowego know-how oraz dobrych praktyk sieci. Pokazujemy jak działamy w zakresie społecznej odpowiedzialności i zrównoważonego rozwoju. Na Linkedin można poznać naszych pracowników, którzy stoją za sukcesem firmy. To oni są szczególnie ważni z uwagi na charakter portalu oraz fakt, że Biedronka jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce, zatrudniającym 70 tys. osób.

LinkedIn to kolejne narzędzie wykorzystywane przez Biedronkę, które pokazuje nowoczesną twarz największej sieci handlowej w Polsce. W związku z tym, udowadniamy, że Biedronka to przede wszystkim ludzie i wartości, komunikując się z profesjonalistami, poszukującymi przykładów odpowiedzialnych działań wspierających biznes.

Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. komunikacji sieci Biedronka

Profil na Linkedin jest wspierany przez grono Ambasadorów Marki. Projekt w naszej firmie ruszył we wrześniu 2020 r. Obecnie w skład grupy wchodzi prawie 50 osób z każdego obszaru działalności firmy – sklepów, centrów dystrybucyjnych oraz biur. Celem działania zespołu jest wspieranie marki Biedronka w mediach społecznościowych, promowanie dobrych praktyk i dzielenie się wiedzą ekspercką. Obecnie grupa działa pod oficjalną nazwą #WeBiedronka.

Zachęcamy do obejrzenia filmu, którzy nasi Ambasadorzy przygotowali specjalnie z tej okazji:

Powiązane artykuły

Kampus Biedronki wchodzi na wyższy poziom

Działania Biedronki w obszarze rozwoju młodych talentów nie zwalniają tempa. Dowiedz się więcej na temat naszych inicjatyw!