Z końcem czerwca wystartował nasz nowy profil na Facebooku „Praca w Biedronce”. Dzięki niemu chcemy opowiedzieć jak wygląda praca w Biedronce oraz przybliżyć nasze wartości jako pracodawcy. Teraz, możemy być jeszcze bliżej osób zainteresowanych karierą w Biedronce!
Facebook to medium, którego aktywnie używa prawie 19 mln Polaków. Wśród nich są zarówno pracownicy Biedronki, jak i potencjalni kandydaci do pracy w naszej sieci. Chcemy wyjść naprzeciw oczekiwaniom internautów, dlatego oddajemy w ich ręce nowe narzędzie, za pomocą którego będziemy mogli się z nimi komunikować.
Przy pomocy nowego profilu chcemy wzmocnić wizerunek naszej organizacji oraz poprawić candidate experience. Zależy nam na budowaniu dialogu z naszymi obserwatorami i pokazaniu jak funkcjonuje Biedronka. Chcemy przedstawić jakie oferujemy benefity, jakie działy mamy w naszej organizacji i na czym polega nasza praca. Wierzymy, że te działania zachęcą kandydatów do aplikowania do naszego zespołu.
Za pomocą nowego profilu Biedronka w transparentny sposób chce komunikować się z użytkownikami mediów społecznościowych, którzy szukają informacji o nas jako pracodawcy. Nowy profil Praca w Biedronce to doskonałe miejsce do poznania ofert pracy oraz wartości organizacji i informacji z życia Biedronki.
Julia Bondaruk, Młodszy Menadżer ds. Budowania Wizerunku Pracodawcy, Biedronka
Stworzenie fanpage to dla nas kolejny krok, by być bliżej naszych odbiorców. Chcemy dzielić się z nimi naszą codziennością i pokazywać możliwości rozwoju, jakie oferuje Biedronka. Obserwując profil „Praca w Biedronce”, użytkownicy Facebooka będą na bieżąco z najnowszymi ofertami pracy i informacjami z życia firmy.