How to encourage young people to work in Biedronka stores? In the new recruitment campaign, we decided on interesting slogans and eye-catching graphics to reach a demanding target group – students. Pineapples and raspberries played the main roles.

Pełny pakiet benefitów, niepełny etat! Kampania dla studentów przyciąga wzrok dzięki humorystycznym hasłom oraz wyraźnym kolorom. Tym samym kreacje, które zostały umieszczone na uczelniach, targach pracy oraz w social mediach w sposób zabawny i lekki zachęcały młode osoby do rekrutowania do Biedronki. Efekty? Ananasowe grafiki na facebook’u zachęciły ponad 2 000 młodych osób z największych miast do zapoznania się z naszymi ofertami pracy. W przeciągu zaledwie dwóch tygodni.
Młodzi ludzie często dołączają do naszego zespołu sklepowego, cześć tylko na chwilę, inni decydują się zostać z nami na dłużej, ponieważ lubią szybkie tempo pracy i doceniają możliwości rozwoju zawodowego. Dlatego zapraszamy każdego do zapoznania się z aktualnymi ofertami pracy!
To nie pierwsza współpraca Jeronimo Martins z agencją kreatywną Job’n’joy. W tym roku zrealizowaliśmy również projekt dotyczący pracy na wakacje, którego targetem są obecni pracownicy Biedronki. Tym samym, chcemy pokazać im możliwości podjęcia zatrudnienia w miejscowości turystycznej i pogodzenia pracy z urlopem. Szczegóły tej współpracy będą niebawem widoczne w naszych mediach społecznościowych oraz w sklepach sieci Biedronka.
Po więcej kreacji agencji job’n’joy zapraszamy tutaj: www.jobnjoy.pl
