Twój zakres obowiązków:
- zarządzanie projektami w obszarze aplikacji sklepowych
- analiza potrzeb biznesowych: opracowywanie specyfikacji technicznych i funkcjonalnych
- koordynowanie prac dostawców zewnętrznych
- testowanie finalnego produktu (testy integracyjne, UAT)
- planowanie oraz współtworzenie procedur operacyjnych
- dbanie o zapewnienie ciągłości i zgodności działania komponentów oprogramowania w sklepach
- pomoc przy rozwiązywaniu zgłoszeń od zespołu Help Desk
- przeprowadzanie szkoleń z systemów informatycznych dla użytkowników biznesowych.
Nasze wymagania:
- minimum 3-letnie doświadczenie w IT związane z testowaniem i wdrażaniem oprogramowania
- podstawy zarządzania projektami
- umiejętność przekładania wymagań biznesowych na rozwiązania funkcjonalne i techniczne
- komunikatywność to podstawa, by czuć się swobodnie podczas spotkań projektowych oraz licznych kontaktów z biznesem
- odporność na stres i zmianę – ponieważ będziesz pracować pod presją czasu, a same priorytety często ulegają zmianie
- zdolności analityczne umożliwiające interpretację logów systemowych
- język angielski: poziom min. B2 w mowie i piśmie – w j. angielskim są prowadzone projekty, prezentacje, spotkania.
W celu poznania szczegółów dot. tej oferty skontaktuj się z:
Aleksandrą Kosiorek; aleksandra.kosiorek@jeronimo-martins.com