Młodszy Specjalista ds. Zdalnego Wsparcia IT

Miasto

Kostrzyn

Nr ref.:

2485693-15

Aplikuj do dnia:

2022-10-14

Poznaj zadania, które na Ciebie czekają:

  • Wsparcie zdalnych klientów wewnętrznych w codziennej pracy.
  • Konfiguracja urządzeń peryferyjnych i oprogramowania.
  • Udział w realizowanych projektach z obszaru IT.
  • Rejestracja, diagnozowanie i rozwiązywanie bieżących incydentów.
  • Praca ze zdalnym użytkownikiem oraz z systemem Service Desk.
  • Raportowanie wykonanych zadań.

Sprawdź jakiego kandydata poszukujemy:

  • Wykształcenie:wyższe lub w trakcie studiów.
  • Gotowość do pracy zmianowej (3 zmiany) oraz weekendowej.
  • Znajomość technologii klienckich (IT hardware, OS Windows 7, OS Windows 10, oprogramowanie biurowe Office 365, etc.).
  • Znajomość technologii mobilnych (Andorid i Windows) mile widziana.
  • Znajomość technologii sieciowych LAN i WAN – mile widziana.
  • Doświadczenie w pracy z systemami klasy Help Desk lub Service Desk – mile widziane. Obowiązkowość i orientacja na proceduralne działania.
  • Samodzielność w działaniu, komunikatywność. Bardzo dobra organizacja pracy.
  • Orientacja na pomoc dla zdalnych klientów (praca z telefonem i systemem Service Desk oraz innymi aplikacjami pomocniczymi).
  • Gotowość do zdobywania nowych umiejętności i doskonalenia.

Zobacz, co mamy do zaoferowania:

  • pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji;
  • ciekawy zakres obowiązków i możliwości rozwoju zawodowego;
  • umowę o pracę oraz narzędzia pracy;
  • bogaty pakiet socjalny m.in. opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta Multisport;
  • dostęp do platformy rozwojowej ”EduAkcja” 24h na dobę z każdego urządzenia.

Aplikuj online lub zadzwoń na infolinię rekrutacyjną: 22 205 33 10
Czekamy na Ciebie!