Management Trainee
program menedżerski
w dziale logistyki
Lokalizacja: Warszawa, Polska
Dział logistyki odpowiada za organizację operacji logistycznych, transportowych i magazynowych w 17 centrach dystrybucyjnych. W każdym z nich miesięcznie kompletowanych jest aż 8,5 mln opakowań, wysyłanych 30 tys. palet, a codziennie bramy każdego z centr dystrybucyjnych przekracza 450 pojazdów ciężarowych.
Podejmiesz wyzwanie?
Benefity:
-
umowa o pracę i pakiet ponad 20 benefitów
-
dedykowany, 2-letni program rozwojowo-szkoleniowy
-
hybrydowy tryb pracy (z przewagą pracy stacjonarnej)
-
opieka medyczna w Medicover
-
dofinansowanie do karty Multisport
Twoje obowiązki
-
monitorowanie i kontrola efektywności procesów logistycznych
-
prowadzenie warsztatów z zakresu mapowania procesów w celu eliminacji marnotrawstw
-
analiza danych i opracowywanie rekomendacji usprawnień na podstawie wyciągniętych wniosków z uwzględnieniem różnych wariantów scenariuszowych
-
analiza procesów w gospodarce magazynowej
-
realizacja projektów mających na celu optymalizacje procesów w centrach dystrybucyjnych
-
kontrola utrzymania standardów pracy w centrach dystrybucyjnych
-
bieżąca współpraca z poszczególnymi sekcjami w centrach dystrybucyjnych oraz innymi działami (łańcuch dostaw, zakupy, kontroling, IT, layout)
Czego od Ciebie oczekujemy
-
status absolwenta (do 2 lat po zakończeniu studiów) lub studenta ostatniego roku na kierunkach: logistyka, informatyka i ekonometria, ekonomia, zarządzanie, inżynieria produkcji lub pokrewne
-
doświadczenie lub zainteresowanie zarządzaniem projektami, analizą i optymalizacją procesów (continous improvement), tworzeniem i prezentowaniem rekomendacji biznesowych
-
otwartość na czasową (3-6 miesięcy) relokację w obrębie całej Polski oraz na częste wyjazdy do centrów dystrybucyjnych zlokalizowanych na terenie całej Polski
-
elastyczne podejście do rozwiązywania problemów i planowania w zmiennym środowisku pracy
-
nastawienie na wyniki i determinacja w osiąganiu celów
-
samodzielność, odporność na stres i presję czasu
-
mile widziane zainteresowanie Lean Management
-
dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2)
Co oferujemy
-
szybka możliwość awansu na stanowisko menedżerskie i jasno określona ścieżka kariery
-
zdobycie cennego doświadczenia wspierającego rozumienie naszego biznesu poprzez rotacje do innych działów oraz do sklepu Biedronka i Centrum Dystrybucyjnego
-
udział w dedykowanym programie rozwojowo-szkoleniowym
-
możliwość korzystania z doświadczenia najlepszych praktyków branży retail w zakresie procesu zakupowego, procesów logistycznych, zasad zakupu i sprzedaży
-
rozwinięcie wiedzy o zarządzaniu projektami logistycznymi o dużej skali, optymalizacji procesów logistycznych, organizacji transportu w sieci handlowej (17 centr dystrybucyjnych, 3400 sklepów)
-
rozwinięcie kompetencji twardych i miękkich, niezbędnych w biznesie
-
opieka mentora w trakcie trwania całego programu
-
wpływ na doświadczenia zakupowe 4 mln klientów dziennie w Polsce