Benefity:

  • umowa o pracę i pakiet ponad 20 benefitów

  • dedykowany, 2-letni program rozwojowo-szkoleniowy

  • wpływ na doświadczenia zakupowe 4 mln klientów dziennie w Polsce

  • hybrydowy tryb pracy (z przewagą pracy stacjonarnej)

  • opieka medyczna w Medicover

  • dofinansowanie do karty Multisport

Twoje obowiązki

  • zarządzanie powierzonymi projektami

  • codzienna współpraca z podmiotami zewnętrznymi (agencje reklamowe, dom mediowy)

  • tworzenie briefów kreatywnych oraz mediowych

  • aktywny udział w procesie tworzenia komunikacji wybranych marek własnych i zintegrowanych kampanii 360

  • współpraca z innymi działami (m. in. dział zakupów, dział analiz, dział prawny)

Czego od Ciebie oczekujemy

  • status absolwenta (do 2 lat po zakończeniu studiów) lub studenta ostatniego roku na kierunkach: finanse i rachunkowość, ekonomia lub pokrewne

  • nastawienie na wyniki i determinacja w osiąganiu celów

  • elastyczne podejście do rozwiązywania problemów i planowania w zmiennym środowisku pracy

  • samodzielność, odporność na stres i presję czasu

  • znajomość social mediów, mile widziane doświadczenie w komercyjnym prowadzeniu kanałów lub posiadanie własnego

  • mile widziana współpraca z agencjami marketingowymi lub domami mediowymi

  • kreatywność, fantazja i nieszablonowe myślenie

  • otwartość na czasową (3-6 miesięcy) relokację w obrębie całej Polski

  • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2)

Co oferujemy

  • szybka możliwość awansu na stanowisko menedżerskie i jasno określona ścieżka kariery

  • udział w dedykowanym programie rozwojowo-szkoleniowym

  • wpływ na doświadczenia zakupowe 4 mln klientów dziennie w Polsce

  • rozwinięcie kompetencji twardych i miękkich, niezbędnych w biznesie

  • opieka mentora w trakcie trwania całego programu

  • zdobycie cennego doświadczenia wspierającego rozumienie naszego biznesu poprzez rotacje do innych działów oraz do sklepu Biedronka i Centrum Dystrybucyjnego

  • możliwość korzystania z doświadczenia najlepszych praktyków branży retail w zakresie procesu zakupowego, procesów logistycznych, zasad zakupu i sprzedaży

  • rozwinięcie wiedzy o tworzeniu zintegrowanych kampanii reklamowych w sieci handlowej, strategii marketingowych oraz zarządzaniu projektami o dużej skali

Lokalizacja Warszawa, Polska
Zadbajmy o nią razem!