Management Trainee
program menedżerski
w dziale marketingu
Lokalizacja: Warszawa, Polska
573 spoty telewizyjne w ramach 53 kampanii reklamowych w 2022 roku – to efekt pracy działu marketingu, który odpowiada za wizerunek marki Biedronka, marek własnych, promowanie oferty handlowej oraz tworzy strategię budowania relacji między Biedronką a klientem.
Podejmiesz wyzwanie?
Benefity:
-
umowa o pracę i pakiet ponad 20 benefitów
-
dedykowany, 2-letni program rozwojowo-szkoleniowy
-
wpływ na doświadczenia zakupowe 4 mln klientów dziennie w Polsce
-
hybrydowy tryb pracy (z przewagą pracy stacjonarnej)
-
opieka medyczna w Medicover
-
dofinansowanie do karty Multisport
Twoje obowiązki
-
zarządzanie powierzonymi projektami
-
codzienna współpraca z podmiotami zewnętrznymi (agencje reklamowe, dom mediowy)
-
tworzenie briefów kreatywnych oraz mediowych
-
aktywny udział w procesie tworzenia komunikacji wybranych marek własnych i zintegrowanych kampanii 360
-
współpraca z innymi działami (m. in. dział zakupów, dział analiz, dział prawny)
Czego od Ciebie oczekujemy
-
status absolwenta (do 2 lat po zakończeniu studiów) lub studenta ostatniego roku na kierunkach: finanse i rachunkowość, ekonomia lub pokrewne
-
nastawienie na wyniki i determinacja w osiąganiu celów
-
elastyczne podejście do rozwiązywania problemów i planowania w zmiennym środowisku pracy
-
samodzielność, odporność na stres i presję czasu
-
znajomość social mediów, mile widziane doświadczenie w komercyjnym prowadzeniu kanałów lub posiadanie własnego
-
mile widziana współpraca z agencjami marketingowymi lub domami mediowymi
-
kreatywność, fantazja i nieszablonowe myślenie
-
otwartość na czasową (3-6 miesięcy) relokację w obrębie całej Polski
-
dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2)
Co oferujemy
-
szybka możliwość awansu na stanowisko menedżerskie i jasno określona ścieżka kariery
-
udział w dedykowanym programie rozwojowo-szkoleniowym
-
wpływ na doświadczenia zakupowe 4 mln klientów dziennie w Polsce
-
rozwinięcie kompetencji twardych i miękkich, niezbędnych w biznesie
-
opieka mentora w trakcie trwania całego programu
-
zdobycie cennego doświadczenia wspierającego rozumienie naszego biznesu poprzez rotacje do innych działów oraz do sklepu Biedronka i Centrum Dystrybucyjnego
-
możliwość korzystania z doświadczenia najlepszych praktyków branży retail w zakresie procesu zakupowego, procesów logistycznych, zasad zakupu i sprzedaży
-
rozwinięcie wiedzy o tworzeniu zintegrowanych kampanii reklamowych w sieci handlowej, strategii marketingowych oraz zarządzaniu projektami o dużej skali