Specjalista ds. Wsparcia Systemów Centralnych IT Chcesz robić wielkie rzeczy z nami?

DEAL WITH IT

w naszym 6-osobowym zespole w Centrum Przetwarzania Danych.

  • 1

    W swojej pracy będziesz uczestniczyć w procesie monitorowania systemów informatycznych oraz systemów wspomagania dla wszystkich spółek JM w Polsce, Portugalii i Kolumbii.

  • 2

    Będziesz również odpowiadać za najważniejsze procesy biznesowe, monitorować prawidłowy proces przetwarzania danych dla całej organizacji.

  • 3

    Jeżeli posiadasz doświadczenie w pracy z systemami IT lub chcesz rozpocząć przygodę z danymi na naprawdę wielką skalę, zapraszamy do naszego zespołu IT Biedronki!

Trzy uśmiechnięte kobiety z działu IT

SZCZEGÓŁY OFERTY

  • Umowa o pracę

  • Pełny etat

  • Praca stacjonarna
    w biurze w Kostrzynie

  • Rekrutacja zdalna

CO OFERUJEMY

  • Pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji

  • Umowę o pracę oraz narzędzia pracy (m.in. auto służbowe, laptop, telefon)

  • Ciekawy zakres obowiązków i możliwości rozwoju zawodowego

  • Dużą samodzielność działania i wdrażania nowych rozwiązań

  • Bogaty pakiet socjalny m.in. opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta Multisport

  • Dostęp do platformy rozwojowej ”EduAkcja” 24h na dobę z każdego urządzenia

ZAKRES
OBOWIĄZKÓW

  • Monitorowanie pracy centralnych systemów informatycznych oraz systemów wspomagania

  • Nadzorowanie przepływu danych pomiędzy centralnymi systemami komputerowymi, a innymi lokalizacjami

  • Monitorowanie procesu przetwarzania danych i rozwiązywanie pozycji roboczych

  • Bieżąca obsługa systemu klasy Service Desk dla wsparcia użytkowników systemów komputerowych

  • Prowadzenie bieżącego monitoringu pracy urządzeń WAN/LAN oraz łączy transmisji danych

Umiejętności JAKICH OD CIEBIE
oczekujemy

  • Wykształcenie wyższe (minimum: ukończone studia I stopnia informatyczne lub pokrewne)

  • Znajomość Windows/Unix/Linux/Active directory

  • Dyspozycyjność oraz chęć do pracy w trybie 3-zmianowym

  • Umiejętność pracy w zespole

  • Odporność na stres wynikający z kontaktów z wymagającymi użytkownikami

  • Dobra znajomość języka angielskiego